12 februari

Linnea åkte just, har suttit och pratat med henne nu ett tag. Dom kanske skulle åka till ikea så då kanske jag får mina efterlängtade korgar. Jippie! Kanske ska beställa mer saker så dom knappt får plats med allt, ne men nu ska jag faktist ta och kolla lite på ikeas hemsida och hoppas på att dom åker. Stian ska åka iväg till hallen idag och en kille ska komma och kolla på tvn så är lite nervös att stian inte ska vara hemma när han kommer. Vad ska jag säga? inte vet jag något om den, bara att den funkar och att det finns dvd i den men inget annat. Aja får väll hoppas på att han hinner komma innan stigge åker iväg annars är jag i trubbel. Ne nu ska jag kolla lite på ikea sen ska jag börja göra käk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0