12 februari

Åh jag läste just något mycket vettigt Wedela hade skrivit, hon är grym! Jag hade velat vara lite så som henne, att ha den där styrkan och modet att våga säga ifrån. Känner igen mig mycket i vad hon skrev och hade hon varit jag så hade hon antaglingen skitit fullständigt i vad dom två gör. Men det kan jag inte, jag bryr mig för mycket. Jag har försökt och försökt men jag vill ju inte känna mig alldeles för på heller.Vill inte att dom ska känna sig tvingade till något, men sen vet jag ändå vad som händer om en två veckor när pysen är ute då kommer vi vara såååå tajta igen, sen när det gått ett tag så rinner det som ut i sanden igen. Jag vet exakt och det är lite skrämmande för jag vill ju ändå ha er i mitt liv men ska jag alltid behöva fundera på när ni ger er av. Ni gör mig snurriga!! Men jag fick ut en sak av allt, jag förstod vem mina riktiga vänner är. Jag älskar er ni är tuffa!

Kommentarer
Postat av: katti

du är grym mia, <3

2009-02-12 @ 23:08:44
URL: http://kattik.blogg.se/
Postat av: julia

Jag hade inte klarat mig en dag utan att inte höra din röst och att veta att allt är bra med dig! Du är och kommer alltid att vara en av mina bästa vänner, ska alltid finnas här för dig! Du är super viktig i mitt liv, jag tycker om dig mega mycket!

2009-02-13 @ 17:03:08
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0