17 februari

Så där de gick bra hos barnmorskan idag, allt var som det skulle och det var ju bra. Nu var det förhoppningsvis den sista gången vi var där innan pysen kommer i alla fall. När vi ändå var på lassa så passade vi på att gå på apoteket, och tro det eller ej det gick fort och det var nästan inge folk där. Nu längtar jag bara tills klockan ska bli 5 så jag kan kolla skidskytten, alltid lika spännade. Jag hoppas på bjorndalen han är min gud på skidspåret! Bara inte ryssen vinner för han kan jag inte med. 
Äntligen har jag fått ner lite ny musik på datorn också, har inte fått tanka för stian för han tycker det är skämmigt att ha mina låtar på datorn för att jag lyssnar på så konstig musik. Men det man inte vet lider man ju inte av så nu måste jag bara hitta någonstans att gömma det på för annars är dom liktförbannat borta imorgon. Jag har det inte lätt som ni förstår, men så är det verkliga livet. 

Kommentarer
Postat av: hanna

kan du inte sätta in en bild på din mage? :)

2009-02-17 @ 19:43:41
Postat av: cassandra

När är pysen beräknad att komma, om man får fråga? :)

2009-02-17 @ 21:18:02
URL: http://www.nogg.se/cassandracarolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0