17 ferbruari

Skidskytten gick som en dans, gud vad han är bra. Julia kom och kollade med mig så det var extra extra roligt att kolla. Sen efter den ringde ante och sa att det var kallt ute och att jag skulle ladda en panna kaffe sagt och gjort, han och nisse kom så det vart en liten fika innan vi for ner, jag till mamma och  julia till frida. Jag hämtade bara lite papper och några foton från när vi var i bullis, sen åkte jag till Frida och mös med henne och Jullan och kollade på Rambo som var urgullig. Kom hem för ett tag sedan och la mig på soffan men där fick jag inte ligga länge för stian tyckte att jag skulle gå på datorn för annars skulle jag bara somna direkt, han vill nog inte vara ensam vaken. Hade fått två frågor så jag ska nog svara på dom, för sämre kan man ju inte vara. Här kommer svaret på första frågan jag är beräknad till den 20 alltså februari så bara tre dagar kvar nu, sen ser man hur rätt dom har. Och kan inte vara sämre och lägga upp en bild också som är fotad igår eller om det var i förrgår, tar en med linne på så det inte blir allt för porrigt!
Bilden ser lite rolig ut, men så här ser jag faktist ut, smällfet!

Kommentarer
Postat av: julia

Men mia, du har rätt så tur ändå. Dom flesta blir ju smäll feta på hela kroppen och du har ju bara den gulliga kulan på magen :) jag längtaaaar!

2009-02-18 @ 14:55:19
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/
Postat av: -

fin kulrundmage, vackert och vara gravid :)

2009-02-18 @ 17:52:20
Postat av: Anonym

snart är det daags, åååh vad roligt!! ;)

2009-02-18 @ 21:35:31
Postat av: Elina

Du är ju hur vacker som helst!! :D.

Så himla trist att man inte hunnit se dig på länge!. Om du är hemma i helgen så ska jag minsan ta mig förbi!. och om det blir att pysen kommer imorgon eller i helgen, så ska jag se till att vi kommer vara där :).

Puss vännen!

2009-02-19 @ 08:21:07
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt, när fick du reda på att du var gravid? Var det planerat?

2009-02-19 @ 18:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0