2 februari

Idag har jag bara väntat och väntat, i hopp om att min far för engångs skull ska göra det han säger men det vart inte så heller. Så har bara skurat och dammsugat hela dagen och varit förbannad. Försökt få mig själv på bättre humör men det var inte så smart att börja städa vart bara mer irriterad över hur det ser ut här!  Men men ska förhoppningsvis komma iväg till coop på något sätt men det återstår att se. Gubben som köpte våran gammla tv var på väg hit så nu blir vi av med de och får pengar. Det är alltid lika skönt. Jag har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen antingen om jullan och frida ska göra något kul eller om jag ska åka ner till mamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0