20 februari

Har just kommit ut från duschen, ska försöka få Stian att lägga på ett kol men det är lättare sagt än gjort. Han sitter nämligen fastklistrad framför något spel som vanligt, jag tror han vill att nisse och axel ska komma för då får han spela utan att jag gnäller på han. Ne men ikväll är det lets dance men vet inte om jag är så sugen att kolla den, det är så jobbigt när dom har utröstningen senare än vad programmet är. Kanske blir att kolla någon film, någon bra film hade vart perfekt. Syster och Conny har åkt till ikea eller ja dom är väll i luleå nu men dom ska till ikea och så var jag så smart att börja kolla på ikeas hemsida, så nu ska jag ringa och höra om hon har lust att köpa lite mer saker åt oss, så kan jag springa på banken och föra in pengar på hennes konto imorgon på morgonen. Men dom ska säkert handla hur mycket som hellst så får se om hon är så sugen på de. Men mitt skoskåp skulle hon iaf ta med sig. Ne nu ska jag börja klä på mig och sånt och vänta på julia, sen bär det av till coop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0