20 februari

En mys kväll med vännerna var vad dagen hade att bjuda på och det tackar man väl ändå inte nej till. Myyys! Vi kikade lets dance och åt polkagrisar, det låter inte gott men det smakar gudomligt. Jag lovar, testa! Vanliga hederliga polkagrisar dessutom.Jag blir så glad av att vara med er, ni är superduper! Idag var domedagen men inget har hänt så det lär väll inte ske idag eller pysen har ju några minuter till på sig men det är inte så troligt. Just nu vill jag bara att stian ska komma hem så vi kan ta och kolla en film eller han nämde tidigare idag att han var sugen på monopol, så vi kanske ska ta ett lir. Det ser jag fram emot att krossa honom igen. Det hade varit kul. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra min far ringde idag att han jonny och anneli skulle komma förbi imorgon. Han la upp det så fint jo, Jonny ville komma och hälsa på dig och se hur ni bor och så, så jag tänkte att då kan ju jag och Anneli följa med! Braa han gör det igen. Det lät precis som att jag tvingat han att komma. Ähh blir bara förbannad för att mamma kunde vara så dum när hon var yngre för ungefär för 18 år sedan. Men det är så livet är, allt visar sig med tiden. Ne jag tror faktist att jag ska åka någonstans imorgon kanske åka iväg med mamma eller kanske med någon annan, känns som så. På kvällen tycker jag att det  blir melodifestivalen och mys igen men vad säger ni brudar? 

Kommentarer
Postat av: Elina

Utan tvekan att vi ska :). Gör det jätte gärna!

Tack för kvällen :)

Puss och sov så gott !!

2009-02-20 @ 23:53:39
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/
Postat av: julia

Jaaa jag är självklart också på! Lät ju som en toppen idé :) Godnatt du fina!!

2009-02-21 @ 00:14:35
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0