20 februari

Jag kan inte sova som vanligt, min karl har somnat på soffan så kan inte riktigt ligga ner och kolla tv heller. Måste sitta och jag hatar den där soffan, kuddarna hålls inte på plats så till slut sitter man i en grop, inge skönt. Ne vet inte vad jag ska göra, ingen är ju vaken den här tiden på dygnet heller så kan inte ringa och prata slut på någon heller. Att bara ligga i sängen och hålla på att vända sig känns meningslöst men det gör faktist det här också så jag ska nog faktist vänta på att john blund ska hitta till mig.

Kommentarer
Postat av: julia

Men gaalning, sov! Jag vill mysa idag! Hoppas du sover gott och ring när du vaknar så att jag inte väcker dig :) <3

2009-02-20 @ 08:50:33
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/
Postat av: katti

hurru bara att ringa närdu vill ju, inte ska du behöva sitta uppe på natten heelt själv, du kan ju iaf ringa så du har nån att prata med!! :)

jaa bra, du måste hålla mig uppdaterad! ;) hoppas lillen kommer snart! puss & kram gumman <33

2009-02-20 @ 10:03:08
URL: http://kattik.blogg.se/
Postat av: Elina

Hujja, det är så jobbigt när man inte kan sova. Man bara ligger och väntar på att man ska bli trött :S.

Hoppas att du somnade till slut iaf :).

Och du ska veta att mig får du ringa när du vill! Mottaglig dygnet runt för dig vännen :).

Kram!

2009-02-20 @ 14:26:39
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0