22 februari

Jag kan då inte säga att jag skött mitt bloggande idag eller ja igår blir det ju nu, men det beror mest på att jag har varit allmänt slö. Det var helt enkelt inte min dag, känns som att jag håller på att bli sjuk eller jag kanske redan har feber, svettas som en gris ena stunden och andra stunden fryser jag och ont i huvudet har jag också. Nu har jag fått gnälla lite på hur synd de faktist är om mig så snart ska de väll börja kännas bättre. Ne men jag har faktist inte gjort något alls idag, spelat lite monopol med stian och kollat melodifestivalen, det är de enda min dag har haft att bjuda på men de är ganska skönt ändå att bara ta de lugnt en hel dag, ibland men det får inte bli för ofta. Nicke nyfiken såg jag idag med, två gånger desutom blir aldrig klok på den! Just nu sitter jag och väntar på att Julia ska ringa fast troligtvis har hon åkt till emil redan och sover som djupast just nu. Men det kommer en morgondag och jag har mycket på hjärtat till min alldeles egna psykolog eller kanske lite mer som en prataavare. Jag och stian var sugen på att testa "dörr pizza" idag men ingen annan var på så då orkade vi inte tjocka själva, vi spar det till någon annan dag! Imorgon eller senare på dagen, det är så tjorvigt att skriva efter 00.00 men i alla fall så efter jag har vaknat tror jag att jag ska åka ner till mor en sväng känns som att de skulle behövas och springa förbi hos mormor och ukki så kanske man får tissibulla. Mmm det lät riktigt gott, de ska jag sattsa på. På eftermiddagen hoppas jag att brudarna är lite Miasugen, jag tror nästan de, de känns som så. Men de återstår att se. Ne nu ska jag faktist ge sängen ett sista försök annars intar jag soffan och förblir där tills morgonen börjar sina timmar.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0