24 februari

Idiot och idiotiska saker kommer du alltid med. Förstår inte hur någon kan vara så borta men ändå med på något sätt. Ne helt plötsligt har du fått för dig att låtsas bry dig men till och med att låtsas misslyckar du med. Orkar inte ens bry mig nå mer om vad du säger för det kommer aldrig något som är hörbart heller. Det mest irriterade är att du förstår ju inte vad man säger och fattar liksom inte att det är mitt liv och bara för att du gjort som du gjort och valt som du valt så ska du försöka gottgöra det på något sätt nu, hur många år som helst försent. Sen när du tror att du vet hur det kommer att bli så ska det bli förjävla skönt att visa att du kommer ha fel, det vet jag för han kommer aldrig falla till din nivå. 

Sådär det är sånt som behövs och nu ska jag ta en hjärnrensning ute i kylan. 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Kram Mia, lite kämpigt just nu? Älskar dig.

2009-02-24 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0