24 februari

Promenaden vart inte längre än till statoil men vi tog en omväg så det vart lite längre iaf. Läste just på nsd att nya artister var klara till kirunafestivalen och då tänkte jag att det skulle vara några riktigt stora legender som drar mycket folk men så kommer dom med emd. Vart besviken hade velat att lasse stefanz skulle komma det hade fått festival stämningen på topp. Men jag får väll nöja mig med dom där takida då, julia gillar ju dom så får väll vara glad för hennes skull. Och jag måste bara skriva att gud tjorvade med mitt internet igår med god vilja för idag fick jag nämligen syn på finare kläder, så det tackar jag dig för! Ne nu ska jag ta och kolla en film eller lite two and a half men.

Kommentarer
Postat av: k

jerry willams kommer också! ;D och moraträsk.

2009-02-25 @ 09:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0