27 februari

Min dag vart bra fast jag inte hade något bestämt att göra. Kollade skid-vm på morgonen samtidigt som jag åt frukost, tjejerna åkte ju bra eller Kalla gjorde de i alla fall. Sen gjorde jag inte så mycket mitt på dagen hade funderingar på om jag skulle orka knalla ner till mor min men det hade jag inte orken till så jag kollade lite tv och spelade något kul spel på xboxet. Stian har varit sur hela dagen eftersom han inte har lyckats med de han ville. Han försökte fixa så att man kunde se filmer och sånt som är på datorn på xboxet, men det lyckades han inte med. Han har säkert hållt på med de i 4-5 timmar men fick ge sig till slut. Bara för att han var så sur tänkte jag muntra upp honom med plättar så här mitt i natten, han vart glad men inte för att de var så gott utan åt att dom smakade konstigt eller att dom var fula, vad vet jag inte men kul hade han. Och det är ju faktist tanken som räknas. Ett som är säkert är att jag inte ska börja göra något som grisar mitt i natten nå mer för att jag har en disk hög som heter duga och det ser inte speciellt roligt ut att vakna och knalla in i köket. Så jag har min morgon planerad, diska och åter diska. Det är nackdelen att bo i lägenhet att man inte kan leva om när man vill, eller nog hade jag säkert kunna diska nu men de vågar jag inte riktigt. Det skulle ju varit riktigt pinsamt om grannen kommer och ringer på och fråga om man inte kan låta disken vänta till imorgon. Ne så jag gillar att låta den stå. 

Imorgon kommer nog Ronja och Elina och leker med mig, hoppas jag. Ne men dom hade tankar på det så det blir kuul! Annars vet jag inte riktigt vad som händer och sker, kanske att jag tar promenaden imorgon bara för att jag skippade den idag, men det ser jag imorgon hur formen är då. Det slutar säkert med att jag ändå inte går så nu har jag inte lovat något. Ne nu ska jag ta och läsa mina vänner och mors blogg så jag får veta vad dom pysslat med under dagen, eftersom datorn inte varit tillgänlig alls idag så har jag inte hunnit med de!


Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS till lillen! Hoppas allt har gått bra :)

2009-02-27 @ 18:03:25
URL: http://lisadegerbjork.blogg.se/
Postat av: Elina

GRATTIS TILL "ELITEN". Kommer förbi och kollar till er på sjukhuset imorgon :).

all lycka till er !! :D

kram

2009-02-28 @ 02:00:54
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Julia Lindmark

Grattis till lillkillen :) önskar er all lycka ;)

2009-02-28 @ 18:43:25
Postat av: cassandra

GRATTISGRATTIS och hoppas allt går bra för eran skull!!!! :-)

2009-02-28 @ 20:14:15
URL: http://www.nogg.se/cassandracarolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0