5 februari

Idag har nisse varit på besök och han är här ännu, vi har kollat film och käkat glass. Just nu spelar han xbox och stian är i duschen. Så jag hade inget mer vettigt för mig än att skriva lite här. Idag har det inte hänt så mycket i mitt liv, syster krockade med bilen eller det var en tant som körde in i henne, men det gick ju bra iaf. Stian var och handlade med sin mamma och han har pratat om att han skulle velat ha en annan lampa i vardagsrummet. Och en sådan som han ville ha är inte ett dugg fin det hade bara sett konstigt ut att ha den här när rummet är så stort och lampan liten. Men grabben är ju inte dum så han ber hans mamma köpa den lampan så att jag inte kan säga att jag inte vill ha den upphängd. Så nu har vi likförbannat en såndär lampa som jag absolut inte ville ha! Det gjorde ju mig inte på bättre humör om jag säger så.                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0