6 februari

Idag på morgonen åkte jag, mamma, Linnea och Stian på stan och där köpte vi bara en skötväska. Det skulle visst vara något bra så när barnet kan sitta så fixar man bara med väskan så vipps har man en stol. Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt om den är så bra, alla andra på massa forum skriver att den bara är onödig och onödigt dyr och att det duger med en helt vanlig väska. Men nu har vi en sån iaf och få väll se om den är bra eller inte. Efter att vi var på stan så åkte vi på coop och handlade sen när vi kom hem vart det en tuppis. Idag kom mina bilder jag har beställt och vi har haft fullt upp med att försöka fixa så att dom sitter rakt i ramen men nu är dom upphängda ialla fall, några rakare än dom andra. Sen har vi städat köket, torkat all hyllor och skåp, städat garderoben och  vardagsrummet lite lätt, vi har haft fullt upp så vi glömde att äta. Men det löste vi med denniskorv, kan inte säga att det smakade bra men jag vart mätt! Men vi är inte färdiga med städet ännu så vi gör resten imorgon. Imorgon kommer det förhoppningsvis lite folk hit, vi ska äta tårta och mysa hade vi tänkt. 
  
Här är dagens köp jag skrev tidigare, fast vi var tråkiga och tog en svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0