7 februari

Brudarna var inte sugen på tårta alls eller så tyckte dom inte om den helt enkelt, ne men det vart ganska mycket över. Men nu får stian sin frukost som han ville ha så han är säkert jätte nöjd! En super mysig lördag har det varit men man kan ju inte förvänta sig så mycket annat när man är med dom bästa! Vi gjorde ett försök att kolla melodifestivalen och vilken katastrof, trodde verkligen att scotts låt skulle vara bättre och shirleys med men så var det inte. En stor besvikelse.. Och den där ugglans låt var då ingen hit men det är den som sitter i hjärnan nu så jag lovar att jag kommer att börja lyssna på den. Men så lågt kan inte ens jag sjuka, hoppas jag. Sen kollade vi någon film som alla trodde skulle vara bra men det var den inte, hängde knappt med så det var ingen topp 10 film. Julia och kattie är söta hade med sig presenter som dom absolut inte behövde men dom där två. Två kvinnor med stark vilja! Men det var skitgulligt och dom var jätte fina.
 Snälla snälla snälla, Jag blir tokig det är de enda jag tänker på just nu!

Kommentarer
Postat av: julia

Va? jag åt ju två bitar och allt, den var gudomlig!! Och jag tror nog inte stian får resten av tårtan för imorgon kommer jag förbi igen och då kan vi köra tårt tväling om det är de du vill ;) godnatt min älskade!

2009-02-08 @ 00:45:58
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0