12 januari

Men gud vad jag är dålig att uppdatera nu igen, men jag lovar att jag ska bli bättre här snart när jag går på ledighet. En mysig och lång ledighet, det ser jag fram emot! Ne vad har nu hänt i mitt liv den senaste dagen inte så mycket faktist, jag har övningskört som jag inte har gjort på länge säkert inte på två månader. Det gick hur bra som helst tills jag pratade med madde och skulle skryta hur duktig jag hade varit det var bara det att det skulle jag inte gjort, direkt jag la på så backade jag in i en snödriva och så vet jag inte vad jag gjorde i rondellen! jag vet att jag är lite rolig, tror att jag är hur bra som helst men sanningen är nog inte så. Vi ahr varit och hälsat på lite hos mamma och gänget eller stian fixade något på datorn till nisse så passade på att kika förbi där då. Sen kom det besök, massor av besök ne men det var bara pell och robin som kom och drack kaffe. Så jag madde och malin passade på att spela lite monopol och kul hade vi helst åt madde, för hon var så sur. Jag vann igen och de börjar bli lite uttjatat det där spelet känner jag, ska nog lägga det på hyllan och låta det stå där ett tag så det inte blir alldeles för mycket monopol. Jag vet inte vad som har hänt med mig men något är det, jag är kär i all gammal musik som jag lyssnat för vet inte hur länge sedan och jag som alltid älskat dansband men jag har börjat lyssna på massa konstig musik, det första är att det är på engelska som jag fattar noll av och sen är det rock! Måste vara en fas i livet, jag kan inte svika min och mammas musik, det går inte! Och den här stan är så rolig hoj men ändå så är det ju ganska uppenbart vad vi har lite att göra i denna stad när man ska hitta på en massa saker! Men här Kiruna kommer det smaskigt skvaller som ni har att berätta åt alla ni känner och några till, är ni beredd? Jag och stian ska ha barn, är ni med? I februari till och med, det är snart. Jag stryker under så ni inte behöver läsa två gånger. Där har ni lite fakta att prata istället! Jag vet att jag också pratar det gör vi alla men nu är det så att jag är less på allt skit som snurrar. Och en sak till bara min mamma har inget med det här att göra och ja hon stöttar hon är inte ett dugg sur som någon verkar tro, förstår inte ens vad det är att vara sur över! Jag också låtsas vara så sur men det kan ju behövas ibland. Ne nu ska jag spela lite bloons sen ska jag sova!
Godnatt




Kommentarer
Postat av: Julia

Mia, du kommer bli världens bästa mamma och stian kommer bli världens bästa pappa. Ni kommer få det så bra! Jag är stolt över att du berättar hur underbart det är :) Du ska vara stolt! Folk kommer alltid att snacka i den här staden, men det är bara brist på aktiviter här. Inget att bry sig om. Och en sak vill jag att du ska veta, jag och vi kommer alltid att finnas här för er!! Alltid. Var och när som helst. Jag längtar till tusen! Och det kommer bli sååå roligt! Jag älskar dig min vän, föralltid

2009-01-13 @ 00:03:52
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Va rolig att ni ska upptäcka livets gåva!

Verkar även att många står bakom ch stöttar er, vilket är jättebra när ni är så pass unga, Hoppas att det går bra för er!

Önskar er all lycka i livet.

2009-01-13 @ 14:48:37
Postat av: Wia

Kiruna är ett jävla rövhål utan ände ! Skvallra är deras roligaste nöje. Så är de bara. Men skit i dom. Jag tycker de är fränt att ni ska ha barn ! Och de är ju inte så att ni är dödssjuka eller sysslar med något olagligt. Då tycker jag inte att de är något fel ni gör ! Sen är ni är unga, de är väl för fan skitsamma tycker jag. Ni kan bli bra föräldrar iallafall !



You go girl !

2009-01-15 @ 14:41:42
URL: http://viktoriaskarpsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0