15 januari

Vi har just spelat klart monopol men mamma kom och hämtade nisse så då slutade vi att spela, så vi spelade aldrig klart det så men. Madde och Malin åkte just hem, känns ganska konstigt att vara ensam med bara stian när klockan är halv 10, annars brukar det vara massa folk här vid den här tiden. Jag vet att jag var dålig idag julia, men du behöver inte bli sur jag lovar att aldrig göra om det. Jag ska aldrig vara seg för jag vet hur irriterande de är. Förlåt! Men jag ringde sen i alla fall men jag vet att det var alldeles försent. Jag såg att du var lite irriterad när du gick förbi här för jag fick inte den där glada vinken man brukar få av dig. Jag ska aldrig mer och då menar jag aldrig mer vara dålig på att ringa. Ne nu ska jag kolla någon film med hjärtat och sen sova.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Julia

Nej fan, ingen fara alls! Men man blir som man umgås ;) hahah. Ne men inte lätt att komma ihåg alltid, alla glömmer ju ibland. Inte hela världen :)

2009-01-16 @ 13:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0