16 januari

Jag har just kommit ur ett skönt bad, hade inte tänkt bada idag för att jag är så torr på hela kroppen men det vart så ändå. Skulle och köpa hårfärg idag också men så vart det inte heller, malin och maddes minne är inte på topp om man uttrycker det på ett mycket fint sätt. Jag hade tänkt åka med dom på stan men så ringer dom när dom är på stan så orkade helt enkelt inte för då hade jag varit tvungen att ligga resten av dagen och det har jag absolut ingen lust att göra. Jag har bara en sak jag måste göra idag och det är att gå och tömma mitt skåp på lassa. Resten av dagen ska jag bara tillbringa i soffan och kolla massa filmer har jag bestämt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0