25 januari

Idag har jag bara legat på soffan sen jag vaknade, jag vaknade första gången halv 8 så försökte hitta något sevärt på tv men det var inte så lätt så jag somnade om och vaknade till det här riiiiing programmet, vet inte vad det heter men det är någon tokig tjej som står och skriker i tvn att man ska ringa in och gissa namn eller vad det är. Men i alla fall så hatar jag det så kollade barnprogram tills körslaget började. Sen var det skidor på högsta nivå och herrarnas skidskytte var hur spännade som helst idag igen. Katii kom också förbi men det var bara en sväng, hon skulle egentligen på träning men hon hamnade nog lite fel så hon kom hit och värmde sig ett tag. trevligt att träffa den damen! Och nu ska julia komma efter att hon har ätit, vi har säkert en hel del att prata om eftersom vi inte setts på hela helgen. Sen ska jag också hinna iväg med mor min en sväng och hämta vagnen så nu när vi hämtat den så har vi allt här hemma då är det bara bebban som saknas. Nu ska jag vara moraliskt stöd till mannen medans han diskar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0