26 januari

I dag har min dag bara rullat på känns det som, helt plötsligt var klockan 8 och nu är den redan 10. Har inte gjort något speciellt heller, julia kom förbi en stund på dagen när hon hade hål sen åkte vi på coop och elgiganten. Det är det enda som gjorts idag, sen har jag laga mat,ätit och sånt men inget desto större. Men det har varit en fin dag och ännu finare blir den när vi ska kolla film och äta kvällis! Mm det ser jag fram emot. Imorgon hade jag tänkt åka på stan med mor min, hon skulle komma och dricka morgon kaffe vid 10 och sen kallar staden på oss. Jag väntar ett himla roligt sms eller samtal av min snåla far som jag kommer att få vänta på i flera år. Men imorgon skriver jag bara att jag tar det som ett nej och då kommer han ringa och bortförklara sig. Samma visa varje gång så man kan det där nu. Nu ska jag leta vidare om jag hittar någon hög och smal byrå som inte kostar skjortan av en.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0