4 januari del 2

Haha jag tyckte rubriken vart ganska rolig  just med det där del två men jag har alltid skrivit datumet så kan inte ändra på det så la bara till del 2. Jag hatar när man gjort en sak på ett visst sätt och sedan kommer det något ivägen så man inte kan göra så, jag måste vara en rutin människa. Vet inte varför jag skriver det men det är väll säkert för att jag har så lite att skriva om och jag som just blivit en aktiv bloggare. Mormor och ukki har just varit på kaffe och så hade dom med sig en inflyttningspresent som var superbra! Mamma kom också förbi och drack kaffe nu väntar jag mig bara ett besök från linnea och conny som inte har varit här och inspektera lyan. Köksbordet fick vi inte idag heller men imorgon kanske det kommer då. Hoppas! Just fick jag samtal av malin som var på väg och hon skulle ta med sig julia, frida och lina så måste nog ta och hoppa i karet och ta ett långt varmt bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0