5 januari

så där nu är vi nästan helt klara med allt. Idag har vi hämtat tvbänken ett rums bord och stian har monterat ihop det och det vart ganska fint ändå eller det duger i allafall sen har vi dammsugat och pysslat hela dagen, nu väntar vi bara på att tvätten ska bli torr så vi kan vika ihop den. Stian har varit riktigt på hugget idag han har till och med diska två gånger idag, jag tror han måste börja vakna tidigt varje dag så slipper jag diska. Snart är allt klart här hemma känns det som vi har fått bort alla flyttkartonger och sånt men det är bara dom dära korgarna från jysk som hade suttit perfekt just nu, men det fanns inte så ska kolla på järnia på onsdag om dom kanske har något liknade så får vi nöja oss med det. Pappa och anneli var förbi idag och kollade lite och drack kaffe sen åkte vi på coop och så köpte dom blommor åt oss, givetvis skulle dom försöka lura mig på vanliga blommor men nej det funkar inte riktigt dom tycker inte om mig! Så det vart plast. Ikväll blir det hockey finalen med madde,malin, julia,stian och kanske att bekkar kikar förbi men det tror jag. Ne nu ska jag ringa malla och se vad hon pysslar med sen hämta kläderna och sen efter det blir det SOFFAN!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0