9 januari

Idag på morgonen vaknade jag nästan samtidigt som tuppen, kvart i sju vaknade och hoppade jag i duschen. Och det var iskallt, måste ringa och höra om någon kan komma och fixa elementet på toan det funkar inte i längden att man ska frysa ihjäl när man ska duscha. Sen fikade jag och stigge och han drog till skolan och jag till praktiken, hade en ganska slö dag gjorde inte så mycket men fick vara med på massa nya och roliga saker eller kanske inte roliga men intressanta. Sen kom jag hem och stian hade lagat mat så då åt jag,stian och peter köttbullar och mos. Efter ett tag fick jag besök av malin och madde och vi lirade monopol och jag vann. Senare vid 4 tiden kom jimmen och hämtade oss så började resan mot laukku, när vi kom dit fick vi lax och potatis. MUMS! Vi satt bara och pratade ett tag sen körde marit hem oss och vi hann just komma hem så kom hans och anette på kaffe, och vid samma veva fick jag samtal från malin att vi skulle åka på coop och handla så har kommit från coop just för ett tag sen. Just nu sitter jag och kollar lets dance med jullan, madde och  julia och jag har just ätit glass, försöker göra min katastrofuppgift också men det är inte så lätt. Julia har blivit min nya husa, hon fick för sig att hon skulle diska. Hon tyckte säkert att vi hade mycket disk och att jag är slö! men man tackar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0