26 juli

Det finns inget som har gått sönder eller rasat i golvet så jag vet inte vad det kan ha varit som lät sådär. Men någonting var det vi vaknade för men vad? det förblir en gåta. På förmiddagen var jag och madde och handlade lite scrapbooking saker, det är faktist skit kul inte för att jag är så jätte inne i det där ännu men det kanske kommer, vi får se. Madde höll på att gnälla p ådet där ganska mycket p åaffären men hon ågrade sig direkt vi kom hem. Sen har vi hållt på med de hela dagen och kom just från coop. Har handlat en big one åt stian och så vart de en pensel så nu kan jag måla Alvins fötter och händer.  Nu vet ni vad min syssla är bara gossen vaknar. 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken söööt bild :D

2009-07-27 @ 14:22:13
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/
Postat av: katti

off vad ni är söta, och ännu sötare var ni idag på marknaden..jag saknar dig mia och lille alvin..

2009-07-31 @ 21:11:05
URL: http://kattik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0