30 juli

Idag har jag varit hurtig, två promenader fast ena var bara till stan och tillbaka men ändå. Sen när jag kom hem så kände jag att jag inte orkade sitta hemma och tråka som vanligt så jag stack ner till mormor och tur var väl de för hon bjöd på plättar, riktiga sommarplättar! Det smakade hur bra som helst. Har just kommit hem och kan ju inte säga att det är roligt att komma hem när det ser ut som det gör så just nu håller jag på att städa. Jag frågade Stian varför han inte ens hade haft tid att slänga tomma godispåsen, men jag fick som svar att soppåsen var full. Ja undra vad man gör då? Knepigt de där..   

Kommentarer
Postat av: Evelina

Okey vad härligt :D

då blir det lite mer utrymme ;p

2009-07-31 @ 12:01:45
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/
Postat av: julia

Jag hoppas allt är bra med dig vännen! Åker till stockholm nu och när jag kommer hem ska vi höja glaset! Bara en förvarning så att du vet ;)



Ta hand om dig, kram!

2009-08-01 @ 11:10:46
URL: http://jhallergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0