7 juli

Det var ett tag sedan jag skrev sist, men det har sina skäl de med. Har försökt skriva två dagar men har kommit till halva inlägget och sedan har jag fastnat så nu ger jag det ett försök till. Mina dagar har inte varit allt för händelse rika, men igår fyllde julia 18 så var på stan och köpte en present åt henne och det hela drog ut på tiden, mamma var med Alvin och tanken var att vi bara skulle snabbt på stan och sedan ner till henne. Men som sagt tog det mycket längre tid än beräknat. Väl hos henne fösökte Stian fixa deras dator men utan resultat. Så han var sådär lagomt arg när vi åkte hem som vanligt när inte något går som han har tänkt. Sen sprang jag lite snabbt förbi julia och grattade henne och åt tårta. Sen när jag kom hem så lagade jag äntligen middag klockan 8 på kvällen och jag tror aldrig att makaroner har smakat så gott som igår. Sen vart det en lugn kväll framför tvn och gud vad jag gillar dessa kvällar! Idag har jag inte gjort så mycket men desstomer har jag gjort i natt. Alvin skulle inte sova så har suttit upp och sovit med han vaggandes i famnen och ni vet när man just håller på och somna när huvudet börjar nicka då blir man ju så avslappnad så man ligger blixtstilla, just i det skedet börja han ooa så då fick jag börja om från nummer 1 igen. Stian har inte ens märkt att jag har varit vaken halva natten, han gick och la sig på soffan redan första gången han börja svammla. Tänk om jag skulle testa samma metod? När gossen vaknar så går jag och lägger mig på soffan, det hade ju varit himmelskt skönt men synd att inte stian funkar så. Men jag fick min vila sen på förmiddagen idag, det var en välbehövlig vila. Men nu har jag lyckats få något i bihålorna tror jag, har ont i kinderna ut mot öronen, så det är nog troligtvis det. Trodde först när jag vaknade att jag hade huvudvärk men jag har nyss konstatera att det inte kan vara skallen jag har ont i för när jag trycker under ögonen känns det som att något ska komma ut ur öronen. Nu ska jag ta och avrunda min son behöver mig hör jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0