10 juni

Gårdagen var bra, fick massa fint, bra folk och gott fika. Just nu sitter jag och väntar på att gossen ska bli hungrig så att jag kan åka på stan och kolla om dom har något fint. Kanske något till fredag, jag vet inte vad jag ska ha på mig. Jag är så taggad till på fredag, ska nämligen ut och ta en liten sluring hade jag tänkt. Hoppas bara att Alvin är snäll så mamma inte måste sitta uppe hela natten och sen gå ut och jobba dygn dagen efter. Men det tror jag han brukar ju vara snäll när han är med henne. Var till bvc idag och han växer som han ska, han väger 6700g och är 56 lång så det är ju bra. Tänk att han har blivit 4 cm längre på en månad. Fy vad han ska ha växtvärk stackarn. För övrigt så är jag ägare till dom där bruna skona nu, mormor hade köpt dom åt mig. Vart lite paff, jag börja tänka att mormor nu hade börja så stort läsa min blogg här men så var det inte, mamma var nog lite inblandad där tror jag. Ne nu ska jag firra lite saker sen staden. Jag hade tänkt stoppa in lite bilder också men det gör jag i kväll om jag får läge. 

Kommentarer
Postat av: madde

det är bra att du är taggad, vi syns på krogen på fredag! :)

2009-06-10 @ 15:38:59
Postat av: julia

Haha det vore ju härligt om mormor hänge med här :) Jaaa jag längtar också som bara den! Fast jag tror du längtar en aning mer för man minns ju knappt när du var ute senast. Det kommer bli såå roligt!! Hoppas du får en toppen dag! Jag ringer dig sen :)

2009-06-10 @ 17:33:14
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0