18 juni

Bildäcken var uppätna och de resulterade med en kexchoklad och chips och dipp. Jag måste faktist börja ta tag i det där men jag har ingen motivation, ingen alls. Jag måste ha några allvarliga problem för jag blir sur och så gör jag allt för att få i mig lite av det där goda som tydligen bara verkar finnas i godis ja och i några kakor, kladdkaka kan också gå bra men bara om det verkligen krisar. Fy fan vad jag är äcklig om man tänker efter! Urcsh! Men som sagt ska jag ta tag i det där när jag har orken för lusten kommer ju aldrig att finnas.. Jag vet inte vad det är med mig men när storhelgerna närmar sig så får jag panik eller inte panik men ångest eller kanske inte ångest heller men jag blir kanske nervös. Eller ja det går inte att beskriva känslan men det känns inte bra. Det var så här förra helgen också och vad de beror vet jag inte heller, jag måste försöka vara sysselsatt hela tiden för att inte hamna i någon depp grop. Fast jag deppar inte heller jag vet helt enkelt inte vad det är med mig. Måste vara med Alvin hela tiden annars får jag en sådan där konstig känsla, vet inte om det är bra eller dåligt men jag håller väll på att bli sinnesjuk eller något liknande. Nu ska jag hoppa i sängen och mysa med mina två, slå det ni! Det är inte många som har två killar som ligger och väntar i sängen på er!!

Kommentarer
Postat av: katti

hej :) jo klart vi kan umgås, jag måste bara hitta nån lucka,fan är så jävla upptagen hela tiden men nån dag kan vi säkert hitta på nåt :) hoppas det är bra meed dig och så..puss !!

2009-06-19 @ 02:57:49
URL: http://kattik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0