25 juni

Woho idag känner jag mig betydligt mycket gladare och det kan nog bero på att jag har fått sova heeela natten! Fan vad ersättning är bra, varför har ingen sagt det tidigare? Idag har jag faktist hunnit med mycket mer än jag brukar, har städat hela köket håller på med tv rummet, skulle tvätta kläder men det får bli imorgon den var nämligen bokad hela dagen så det får vänta. Och de bästa med allt är nog att gossen ligger och sover i vagnen. Nu på senare tid har fått för sig att han inte ska ligga där men nu har det skett något mirakulöst under skulle jag tro. Just nu har jag tagit en liten paus men ska åter upp ta mitt städa så tiden går fort till klockan 8, då kommer mitt käk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0