16 mars

Åh vad fint väder det är, nu har våren kommit hit upp. En plusgrad och snön har börjat smälta lite, solen lyser fast det blåser lite men det gör det direkt vi får lite finare väder. Nu väntar jag bara på att gossen ska bli hungrig så han får äta och sen väntar en promenad. Kom just hem från sjukhuset och jag tror faktist att en del tycker om att vara lite elaka. Jag hade inte med mig min legitimation och då börjar tanten sucka och ha sig, frågade hur hon skulle veta att jag var jag. Hon vart mycket irriterad. Sen såg jag hur ögonen ändrade form just när hon skulle sticka in nålen och sen kom ett litet smile när hon hade stuckit fel, hon drog ut nålen igen och gjorde ett nytt försök men det kom inge blod så hon börja röra på nålen i min arm och tillslut kom det blod. Hon såg mycket nöjd ut, jag tackade och gick ut och kärringen kunde inte ens svara på mitt hejdå. Så hennes dag vart nog förstörd på grund av mig, nästa gång ska jag ta med hela släkträdet också så kanske jag kan få ett hejdå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0