22 mars

Idag har vi bara kollat skidor hela dagen och en powernap på de. Väckte stian redan vid 11 idag och jag hade tänkt att jag hinner duscha och sånt men sen slog de mig att lampan på toan inte funkade så jag åt frukost istället. Det måste vara nå fel, alla lampor kan inte brinna hela tiden. Just nu har vi ingen fönsterlampa, taklampan lyser bara en lampa och i köket har spis lampan brunnit, rislampan som det ska vara två lampor i lyser bara den ena och toa lampan har gjort sitt. Så som ni förstår har jag det inte lätt och absolut inte det ljust. Så imorgon ska jag faktist gå och handla glödlampor för hela slanten. Just nu väntar vi på mor och dom så vi får äta tårta. Kom nu jag är sugen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0