6 mars

Idag har jag faktist lärt mig en sak och det är att jag förstår absolut ingenting av norska, ett väldigt knepigt språk som man måste tänka mycket och det är jag inte bra på så språket kommer jag nog aldrig förstå. Men låtsas förstå är jag mycket bättre på! De var när stian mormor och morfar var här som jag insåg detta så nu vet jag. Efter dom hade varit här började vi knalla ner till mamma och gänget och där bjöds de på taco, mums! Hur gott som helst. Väl hemma hade vi hoppats på lite julia men icke de icke hon hade något annat för sig så imorgon blir de kanske av. Det var min dag de och imorgon skulle även den "store" dyka upp som alla andra dagar men imorgon kanske det blir av, lär ju märkas om inte annat! Nu ska jag ta och kolla lite two and a half men och försöka söva gossen, men han har bara chillat hela dagen så blir nog inte så lätt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0