9 mars

En helt vanlig söndag har det varit idag, mjukisar och soffan och mycket gott fika. Mamma hade med sig en rå bananpaj när hon var förbi så direkt dom kom så sattes den i ugnen och det var gudomligt gott. Imorgon börjar skolan igen och det känns hur skönt som helst att slippa den och veta att jag får mysa på hela morgonen. Fast lite trist är det att veta de måste göras senare, men det ska nog gå bra. Imorgon när julia har hål hade jag tänkt att hon skulle hänga på och ta en power walk, det kommer säkert att bli jätte bra, bara det inte ska storma imorgon för då blir det inte alls lika mysigt. Jag hade behövt springa och utträtta några ärenden men har ingen ork att crossa med vagnen på alla affärer det är så trångt och jag blir bara stressad över alla sura tanter och gubbar som suckar och tycker att jag tar all plats. Ne så det får bli någon annan dag kanske tisdag, det beror helt på hur stigge går skola. Ne nu ska jag fortsätta ragga några häftiga kläder åt min pojk. 

Kommentarer
Postat av: Elina

Du kommer ihåg cheapday byxorna (eller hur man nu stavar :p) jag visade dig :).

Kommer hälsa på er nu när jag har mer tid :). Kram på dig vännen!

2009-03-09 @ 01:08:48
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/
Postat av: julia

Jag ser framemot promenaden idag! Vi ses snart hjärto :)

2009-03-09 @ 08:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0