29 maj

Nu ska jag ta tag i det här ordentligt har jag bestämt mig, nu när mamma också har börjat skriva igen så stort så kan väll jag också göra det. Mina dagar rullar på som vanligt, dom senaste dagarna nu när det har varit skit väder har jag inte ens kunnat ta mig ut eller kunnat har jag men inte orkat. Men idag ska jag inte sitta inne hela dagen jag ska ut, väntar bara på att gossen ska bli hungrig så vi kan ta en runda. Jag som hade hoppats på 30 grader och sol så alla mösspåtagare hade fått fint väder och kunnat sitta ute hela dagen. Jag tror att det hade blivit mycket lugnare då, och så blir alla på något sätt mycket gladare när solen lyser. Det är konstigt men det är så. Jag sitter just och lyssnar "tycka synd" musik fast jag deppar inte, sitter och sjunger med och Alvin sitter och skrattar åt mig i famnen. Han deppar nog inte heller. Imorse fick jag mig en chock kollade på nsd och det första jag ser är mammas och deras hus och att någon kört in med bilen rakt i väggen. Men sen när jag kollade närmare så såg jag att det inte var deras hus men det såg exakt ut som det samma färg och allt men nu vet jag vilken hus det är för jag tror att det bara finns två med den färgen här i stan, eller i alla fall vad jag har sett. Nu vill Alvin ha mat och sen blir det ut!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0