13 november

Min dag har inte startat något vidare, både mitt morgonhumör och stian är nog boven till det hela. Men men så måste du ju också vara. Stian jobbade inte idag men ändå ringer klockan och väcker oss klockan 6, alvin kunde inte somna om så jag och han har varit vakna redan så tidigt fast vi fick en liten tupplur vid 9. Ska på stan idag och det är det enda jag har planerat. För övrigt så tror jag inte klimakteriet är så långt borta, jag svettas som en gris och jag kan inte somna på kvällarna, när jag väl har somnat så vaknar jag och så får jag ligga och rulla i hur länge som helst. Har nämligen hört att när man har båda dom här symtomen samtidigt så är man på g i klimakteriet. Välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0