4 november

Håller på att städa nu medans Alvin sover, eller jag ska bara dammsuga nu när han vaknar och sen är jag klar. Då har jag en bra sak jag har gjort idag iaf. Har inte en susning om vad jag ska göra hela dagen, Stian kommer inte heller hem idag efter jobbet så behöver inte ens göra mat. Nå nå något hittar jag väl på och gör jag inte det så gör jag inte de. Alvin stod upp i sängen en kväll när jag skulle sätta mig framför datorn och efter det har han varit helt hopplös. Han drar upp sig så han står hela tiden och jag försöker hindra att han ska ramla och slå sig. Men han bry sig inte ett skit om det han ska stå upp. 
Alvins dop present av gammel mormor och gammel ukki.
Här laddar han inför ordet "Buuu"
Glad kille!
Var tvungen att få se hur han tog sig upp...
Och här är resultatet.

Kommentarer
Postat av: EmiliaS

Oj han har ju blivit riktigt grym på det där med att stå! Kul ;b Snart springer han väl runt hela dagarna!

2009-11-04 @ 14:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0