2 september

Inget har gått min väg idag, kyrkan har inte ringt fast dom skulle ha gjort det för länge sen. När jag ringer dit så kommer jag först till en gubbe som säger "vill du komma till jukkasjärvi församlig tryck 1". Jag trycker den där förbannade ettan och vart kommer jag då jo bara för omväxlingens skull så kommer jag till en kärring som säger "vänta omkoppling sker" Spelar ingen roll hur länge man väntar i luren hon bara knatar samma skit igen "vänta omkoppling sker". Bara för att jag inte vill ha dop i kyrkan så ska det vara så jäkla omständigt, snart kan han knalla upp själv och doppa huvudet i vattnet. Så jävla less på svenska kyrkan så det är sjukt. Det är bara att inse att dom inte vill ha något med mig att göra för samma visa var det när jag skulle ta konfan då glömde dom bort mig två år i rad! Sen de där sjukhuset kommer jag inte heller fram till när jag försöker ringa. Måste ha några tabletter till magen hade jag tänkt för jag kan inte äta, det gör ont direkt när jag äter något så ska försöka få några bra piller. Och sen inte på tal om pizzan idag, inte mycket har gått bra idag för min del.
Alvin är ännu sjuk feber och täppt i näsan. Tyckte så synd om han när han låg och sov inatt eller försökte sova, han bara vred och vände på sig hela tiden. Han har inte alls kunnat slappna av vaknat hur många gånger som helst inatt och har inte kunnat somnat om. Sen har jag inte speciellt tur med val av pappa heller, han ligger och sover så djupt så när jag ska försöka väcka han så jag får sova så slår han bara efter mig så nu har jag ett stort blåmärke på benet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var likadant när jag skulle ringa kyrkan idag. "Omkoppling sker" och inget svar då heller. Nåja, tillsist fick jag svar i alla fall :)

2009-09-03 @ 17:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0