11 april

Jag gillar att ta det lugnt på morgonen, det är skönt men snart är det slut på det, närmare bestämt imorgon. Idag har vi vaknat strax efter sex och jag sitter ännu med morgonrock, jag njuter sista dagen sen börjar det hårda livet igen. Hårda och hårda men det normala kanske. Jag vill inte gå skola jag vill vara med alvin mera. Hade det varit ett alternativ så hade jag skitit i skolan men alla behöver vi en utbildning. Synd att jag valde något som jag inte kommer ha någon nytta av, jag vill inte jobba inom vården med en sådan skitlön. Aldrig! Men jag ska gå ut skolan ett åt försent och inte ett ig ska finnas på pappret då är jag nöjd. Hoppsan vad gnällit det där vart. JAg skippar dom där fasonerna och berättar att jag budat hem en resesäng på tradera. Vet inte riktigt hur det fungerar men nu har jag ialla fall fört över pengar så få se om någon säng dyker upp. Den skulle vara ny, från ett företag så hoppas dom inte lurar mig. Nu kan vi fara och resa och det gör vi redan nästa månad, skönt att komma bort ett tag. Vet ännu inte om jag ska köra eller om vi åker tåg. Nu ska jag ta och slänga på en tvätt och sen ska vi fara ut och kolla hundtävlingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0