15 april

I natt vart det inte mycket mer än 2 och en halvtimmes sömn. Men konstigt nog så känner jag mig pigg. I gårkväll eller i natt så har gossen inte riktigt varit sig själv. Han har skrikit konstant mellan 10 och 12. Vid tolv ringde jag akuten och hörde vad dom sa eftersom att alvin ramlat på kvällen och slagit huvudet, dom tyckte att vi skulle komma in och kolla. Allt såg helt okej ut som vi alla trodde men skönt att veta att han inte hade fått något desto större. Vid 4 kunde han slappna av och somnade strax därpå. Men han vaknade likförbannat av stians väckarklocka som ringer en kvart innan han fattar att stiga upp så vi har varit vakna sedan dess. Nu ska jag ta tag i boken och hoppas att jag hinner klart innan halv 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0