26 april

har precis slängt av mig skoluniformen och tagit på mig mjukisar och morgonrock. Vi hinner leka några timmar till sen är det bara på med uniformen och sticka till folketshus, där har vi en teater som vi ska kolla. Jag hatar när skolan ska göras på andra tider än på schemat. Men men det är bara bita i det  sura äpplet och gilla läget och det är precis det jag ska göra. Mina misstankar om alvins magsjuka som är på g har blivit en aning starkare han skiter och skiter men ingen spy ännu tack och lov. Fast han har säkert bara ätit något som han är lite känslig emot men vad? Nu ska vi slänga på en maskin och sedan bege oss mot alvins rum. 

Kommentarer
Postat av: kk

Jobbet är för MTAB, som typ terminalarbetare och eftersom det är ett säkerhetsjobb så måste man vara typ skärpt. haha. Men Iallafall för att ens få jobba där så måste man klara en massa tester, har gjort nu typ 11 -13 st + en hälsokontroll. Nu väntar jag bara på besked om jag får jobbet eller ej :)



Och du! Det är fan du som är grym, jag tycker du är så duktig som orkar med allt. Du klarar fan allt, starka kvinna! Vi borde höras någon dag, hade velat se hur ni bor och träffa dig/ er :)



KRAAMAR ;)

2010-04-26 @ 18:10:39
URL: http://kattik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0