14 augusti

Ja, igår var jag och gjorde comback på arran. Var länge sedan jag var där, festivalen var jag ju ut på men då var jag aldrig på arran.  Vi började hos Ronja och Elina och hade det bra , mycket bra till och med. Jag är nöjd, och alla var väldigt lugna. Kan ju vara roligt det också! Jag var också väldigt lugn, badade i fontänen utanför lindex. Det var kallt och mest äckligt! Mycket äckligt! Förkyld är jag nu, inte helt oväntat men som sagt är huvudet dumt får kroppen lida. Jag hade kul och det är väll det som räknas?
Mina vänner i min gamla lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde att de ryktas om ferrum fontänen ihelg?.. inte länge kvar nu till fredag, ladda batterierna! ;)

2010-08-16 @ 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0