16 februari

Jag har det bra! Mormor och ukki har bjudit på mat, Gott var det. Alvin har varit hos mamma idag medans jag har varit i skolan. Jag vet inte om det stämmer men det ryktades om att Alvin hade fått dagis plats nu här snart, men jag har ingen aning om det stämmer eller hur det är. Hoppas bara att jag också kan få bli informerad om det. Läste på aftonbladet att barn blir överviktiga om dom är med sina morföräldra och farföräldrar, om det stämmer så ligger Alvin risigt till med tanke på att han är med mamma eller ukki varje dag när jag är i skolan. Och med sin gammel måste väl övervikten ökas på eller jag vet inte hur dom tänkte men det vara bara en rolig sak jag hittade. Jag har varit flitig har städat lägenheterna idag också, det gick bra förutom det att dammsugaren jäklades lite, men tur att jag fick hjälp av en grabb som bor där. Skönt med lite extra pengar i alla fall.  Sen har jag hunnit bada alvin, tvättat pch diskat. Nu ska jag betala två räkningar och sen fara iväg till mor med familj en sväng och lämna tillbaka telefonen jag har lånat. Sen är det bara hoppa i ducshen och göra allt gärdigt inför morgondagen.
STian har ännu inte kommit hem från jobbet, han borde varot hemma förlänge sedan. vid7. Han jobbar säkert över men att det ska vara så svårt att ringa och säga det! KARLAR KARLAR! Ne nu ska jag göra alvin färdig för natten.
Jag har det bra! Mormor och ukki bjöd mig på käk idag så slapp laga mat själv. Skönt och gott! Jag har varit riktigt flitig idag efter skolan. Har hunnit diska, tvätta, städa lägenheterna och så har jag dammsuga. Fast dammsugningen får jag ta imorgon också Alvin börjar bli lite för tung för "en hands grepp" så det blev inte så noga. Nu ska jag ta och bada mannen och sen göra han färdig för natten. Efter det har jag ännu lite saker som ska fixas, ska svänga förbi mamma med telefonen jag lånat och fixa allt inför imorgon sen ska jag lägga mig och inte göra något alls, det tror jag att jag förtjänar ändå. Betala dom där pissräkningarna ska jag också göra. Nu till badet.

Kommentarer
Postat av: c

naw, så söt han är! :)

2010-02-17 @ 17:15:45
URL: http://cassandralindmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0