20 februari

Jag har varit igång nästan hela dagen. På morgonen vaknade jag av att Alvin och Stian pratade inne i sovrummet och jag flög upp från soffan, vi kollade skidor igår och jag slocknade som vanligt. Med nackspärr och lite skev rygg har jag grejjat hela morgonen. Först var det frukost som gällde och efter alla var mätta började jag plocka lite i Alvins rum. Fast det jag plockade in rev Alvin ut men han tyckte det var skit kul i alla fall. när klockan blivit 9 satte jag igång både tvätt och diskmaskinen, när klockan hade blivit 10 dammsög jag och efter det skurade vi, Alvin också. sen var det nästan tajm för gossen och sova. Under tiden tog jag ett bad och sen när jag var klar så vaknade Alvin precis. Det vart bara en kortis idag, och han var alldeles för pigg för att somna om. Sen kom pappa och Anneli förbi och vi fikade och pratade.När dom for hem så började jag med maten efter maten så rensade vi Alvins garderob och slängde iväg hans försmå kläder. Sen har vi badat, spela lite boll och hängt upp en jäkla massa tvätt. Nu har jag faktiskt varit duktig tvätta alla handdukar, alla sängkläder och lite kläder. Nu ska jag ta det sista och hänga upp och sen ska jag faktiskt ta kväll. Ligga framför soffan och inte göra något! De lär ju behövas eftersom gossen sover redan alltså kommer han vakna vid 6 imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0