1 januari

Igår var det nyårsafton och den spenderades väldigt lugnt. Väldigt skönt idag om inte annat så slipper jag vara lika seg som alla andra. Fast trött är jag det kan jag inte ljuga om, hade väldigt svårt att stiga upp halv 9 som Alvin ville. Så nu är det slut på sena kvällar, jag orkar inte med dom längre. Det funkar inte i längden och vara vaken till -3 och sen vakna 8. Ne så idag är jag så gott som död. Mitt nya år började med än en gång en trasig telefon, så ska höra med Ante om han har någon på lager som jag kan få låna tills jag har råd att köpa mig en ny telefon. Det borde han ha. Ne nu ska jag hoppa i ett varmt bad medans Alvin vilar vagnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0