Sitter på jobbet just nu, fick ett extra ...

Sitter på jobbet just nu, fick ett extra skift, natt dessutom. Inget jag tackar nej till direkt. Det blir bra pengar. Fast just nu känns de lite kämpigt, jag är trött och min bok tog slut så jag vet inte hur jag ska kunna hålla mig vaken till klockan 7. Sen när jag kommer hem ska jag flyga på maten direkt och sen ska jag vara med alvin hela dagen och först sen får jag sova. Det kommer bli en skön nattsömn tippar jag på och ska jag vara ärlig tror jag att jag har rätt. Ne men de är ju bara en dag som de blir lite mycket att vara vaken och sen får jag ju sova en hel natt, hoppas jag. Morgondagens planer ser ut som så att vi ska till lekparken vid morsan och dom på förmiddagen och eftermiddagen blir att spendera hemma, mycket mer än så blir de nog inte. För övrigt måste jag också få gnälla lite över dom här myggen, dom tar ihjäl mig snart. Och dom kan inte suga klart där vart dom började, nej visst inte dom ska suga på så många ställen som möjligt. Inte på tal om vad de kliar när dom jävlarna är klar! Dom kommer att se till att jag kommer se ut som ett stort myggbet snart. Blev faktist en väldigt osammanhängande text av allt de här som vanligt så jag tar punkt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0