30 juni

Första dagen på jobbet och jag tror att jag kommer att stortrivas, tog även lite extra skift så kommer jobba mer än vad jag tänkt från första början. Det kändes hur bra som helst att få jobba lite mer men när jag kom hem insåg jag att det inte var så bra. Alvin vart suuuper glad när jag kom hem och ångesten över att jag lämnade han på morgonen vart större. Hemskt! Fast jag kommer ändå inte jobba länge men det känns inge vidare kan jag ju säga. Himla skit, aja de finns ju faktiskt värre mammor än mig är tanken som måste cirkulera nu. Sanningen är ju den och jag tror att jag är en jäkligt bra mamma och alvin kommer troligtvis inte tycka sämre om mig för det.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja, snacka dissen! Jag trodde ju jag skulle få en kompis och kika film med! Ring mig idag, antar att du var ut igår så då vill jag ha massa skvaller ;)

2010-07-03 @ 10:00:58
URL: http://siirap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0