3 mars

Tiden går så fort om dagarna så jag hinner inte riktigt med bloggen. Nu har Alvin och jag varit på dagis i 3dagar och personalen är bra, söta och alvin gillar dom också. Men sen är det ju det där att jag har det så svårt att se det bra ifrån allt. Ser jag ett fel så hänger jag upp mig på det och där står jag med ett fel som förstör så jäkla mycket. Men det blir säkert bra. Han var så söt idag när alla andra barnen var ute så peka han mot skafferiet och sa kaka. Han hade rätt det fanns kaka där inne och han fick en. Han är för söt. Just nu ligger han ute och sover och det börjar bli dax att vakna snart, då ska vi först äta sen ska vi handla på coop och så måste vi förbi skolan en sväng och hämta lite böcker. Jag hatar när Stian jobbar hela dagarna, det är så tråkigt att vara ensam hela dagar. Så om någon har lust att komma förbi så ring mig. Ne nu ska jag hänga upp tvätten så jag hinner med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0