5 mars

jag är rastlös, Alvin har sovit alldeles för länge börjar jag märka. Vi hann aldrig till mallanmålet till dagis eftersom han sover som en stock och jag har inte mage att väcka han. Han får vakna när han vill istället så är han pigg och glad.

Min tankar flyger lite vart dom vill har jag börjat märka. Jag VET vad som hade varit bäst för oss men det svåra är att ta det klivet. Jag har så dåligt samvete så det inte är sant. Usch vilken vidrig människa man är egentligen, tänk vad mycket skada man egentligen gör och hur lite braa saker man gör. Det är hemskt! Jag ska nog börja ett nytt liv snart men det är det där jobbiga steget att ta. Ett beslut är hur lätt som helst att fatta men att sedan utföra det brukar var knixiga. Ne nu ska jag sluta skriva gåtor här som folk sen kommer att förvrida och det slutar inge bra. Nu ska jag ta mig en macka som får bli dagens middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0