5 mars

Det har gått över ett år och ännu viskas det om mig på coop. Jag förstår inte att jag kan vara så intressant. Aja som skrivet så har jag varit på coop och stan en snabbis det tog inte ens en timme och göra allt så det var verkligen en snabbis. Nu ska jag bara vänta på att min gosse ska vakna och sen ska vi åka till dagis och äta mellis. Fast det känns lite ovärt att endast åka dit för att alvin ska äta sen hem alltså max en halvtimme kommer vi att vara där. Men det är säkert bra för någonting. Så det blir säkert bra! Ikväll står det party på schemat och jag har höga förhoppningar om denna kväll. Hoppas det blir kul och det blir det säkert. Nu ska jag ta och spela lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0