6 mars

Just nu sitter jag och väntar på malin och ronja men känner jag dom rätt så dyker dom nog troligtvis inte upp. Mina tre och en halvtimmes sömn börjar visa sig om jag säger så och bara för att jag är så sjukt trött så ska Alvin jäklas. Men nu sover han fast i vagnen, där han inte borde sova men men han sover iaf och han lät ju ändå vakna vilken minut som helst.  Min kamera har jag glömt hos elina så jag får vara utan den imorgon och det är så jäkla typiskt det också att jag ska glömma den och sen orkade jag inte hämta den idag, malin kanske kommer med den. hoppas hoppas. Bara för att jag skulle behövt den imrgon på morgonen. Inte alls min dag idag men jag tar igen det imorgon. Nu ska jag ligga och slappa på soffan och vänta på dom dära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0